0 350 visningar

5 svar

Avundsjuk

gunhild i Kåddis

9 apr 2010 kl. 22:39

Läser om era fynd av stenmurklor, legeskålar och annat spännande. I dag hade vi en traktor utanför som forslade bort den värsta snön från grannens parkering. Det regnar ute så det börjar ändå likna vår här.

0

gunhild i Kåddis

9 apr 2010 kl. 22:40

Glömde bifoga bilden börjar nog bli lite trött (inte bara på snön).

0

"JAS" Helsingborg

10 apr 2010 kl. 07:46

Jag har alltid beundrat ert starka psyke, och att ni bara pallar av den långa vintern det är beundransvärt. Jag hade fått tuppjuck och frossa för länge sedan:)

0

Tanja i Gagnef

10 apr 2010 kl. 08:34

Oj Gunhild, jag ska genast sluta klaga på vintern här i Dalarna! Vi har åtminstone stora bara fläckar på gräsmattorna och det har t.o.m. börjat titta upp små blad i rabatten. Men i skogen är det inte värt att gå än :-) Håll ut! Snart kommer våren både till oss och till er ännu längre norrut!

0

Boman

10 apr 2010 kl. 10:04

Den som väntar på något gott… väntar alltid för länge.

0

gunhild i Kåddis

11 apr 2010 kl. 08:19

I dag känns det bättre, det har frusit på i natt och solen skiner så om jag skyndar mig ut kan jag nog ta en promenad efter skoterspåren.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone