En timmes bilresa till den redan kända platsen där det växer bombmurklor var inte förgäves.
Att se bombmurklorna för första gången var oförglömlig upplevelse.
Var och en bombmurkla,av de ca. 70 st. vi sett,var så vackra att man blev lyrisk.
Här kommer bilderna:
Kul Nada att det finns så många i år. Jag var också på väg till Mariebäck i dag när jag kom från stugan men jag hade tre hundar i bilen och det var varmt så jag måste direkt hem, måste nog dit nån av de närmaste dagarna. Där finns också annat spännande att se på.
Tulpanskålar har jag aldrig sett nu måste jag spana. Där finns också gott om legeskålar grankotteskivling och en massa annat. Grodorna brukar också hålla konsert så här års. Det är också gott om rådjur i området. Det är en härlig natur som vi har på nära håll.
Ska ni till “mitträffen” hos Alf nästa helg. Jag skulle gärna åka om jag hade sällskap.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.