Är det väldigt svårt att få till ett något mer lättnavigerat forum?
Jag bifogar ett vad jag tycker är ett lättnavigerat forum med god översikt som ett exempel.
http://www.chiforum.se/
Underrubriker hade tex kunnat vara; Svampfärgning; Matlagning; Svampplockning med och utan bilder osv osv.
Är det fler som känner som jag eller är jag ensam om denna synpunkt?
Ber om ursäkt att forumet är lite rörigt nu när det är så många besökare. Håller med om att det är svårt att få en bra översikt men hav förtröstan.. det kommer en ny hemsida så småningom, med nytt upplägg på forumet. Dock inte direkt ett sådan som du hänvisade till. Men det kommer dröja ett litet tag till… Fortsätt gärna komma med synpunkter och tips på förbättringar.
Hanzzon: Det är av ren programmeringsteknisk anledning som man inte kan ladda upp bilder i svar på inlägg. Jag ska givetvis försöka åtgärda det i framtiden när jag får tid, men tsv får ni nöja er med att skapa nya inlägg. Om ni vill svara på inlägg och samtidigt vill bifoga bild så är mitt tips att ni gör så här:
1. Kopiera länkadressen till det inlägg ni vill svara på.
2. Välj “skapa nytt inlägg” och klistra in adressen till det inlägg ni har svarat i texten, då har man en chans att följa tråden tillbaka.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.