0 396 visningar

6 svar

Söker svampfantast

Marion

4 aug 2010 kl. 11:47

Jag söker medarbetare till ett diskussionsforum om svamp. Jag älskar svamp, men är inte så insatt i svamp, så jag skulle behöva hjälp.

Det är frivilligt och utan betalning, men en kul grej. Vi börjar så snart som möjligt. Kontakta gärna mig på maromessa@yahoo.com

0

Lena M

4 aug 2010 kl. 14:44

Nu förstår jag inte, du är ju inne på ett forum där vi diskuterar svamp och här kan du ställa frågor.

0

marion

4 aug 2010 kl. 19:12

Jag behöver någon som vill ställa upp som “svampexpert” i en svamp-tråd och hjälpa människor att identifiera svampar.

Det är i ett annat forum, som en kul grej och jag är sajtvärd där.

intresserad?

0

Varför?

Elisabeth Jansson

4 aug 2010 kl. 21:58

Tycker att det räcker med svampguiden,här är det så många kunniga,och så mycket fakta!

0

Totte Gbg

4 aug 2010 kl. 23:36

Vad är det för forum?

0

Stina i Luddvilka

5 aug 2010 kl. 08:01

Låter märkligt. Det är väl bara att fråga här och sedan föra de eventuella svaren vidare till detta hemliga frivilliga roliga forum?

0

Totte Gbg

7 aug 2010 kl. 22:02

Hej Marion, fick du något napp härifrån Svampguiden? Om du inte fick det så hoppas jag att du hänvisat dina medlemmar hit så att de kan få svar.
Skoj med andra forum som tycker om att blicka in i svamparnas värld :)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone