0 518 visningar

18 svar

facebook

svamplockarna

10 aug 2010 kl. 22:50

har start en grupp på facebook. hoppas många vill vara med. här kan vi dela med oss om allt vi vet om svamp etc.

gruppen heter svampplockarna

Välkomna1

0

Totte Gbg

10 aug 2010 kl. 23:29

Nops är inte medlem där…jag trivs bra här…. ;-)
Bättre vi syns här tycker jag :D

0

MariaW

11 aug 2010 kl. 07:40

Inte heller jag är reggad på facebook och förövrigt är jag väldigt nöjd med detta forum, men lycka till med rekryterandet ändå.

0

Kjell Rilbe

11 aug 2010 kl. 08:18

Är nu med i gruppen på fejan. Det finns säkert fördelar och nackdelar med båda, och det går ju alltid bra att “korsbefrukta”, alltså att gruppen på fejan rekommenderar Svampguiden och vice versa.

Fördelen med Svampguiden är att man har järnkoll på vilka som är erkänt svampkunniga.

Fejan har fördelar genom en mer omfattande funktionalitet rent allmänt.

0

Hans v E

11 aug 2010 kl. 09:06

Det var det mest oseriösa jag sett i svampväg.

0

Kjell Rilbe

11 aug 2010 kl. 09:29

Varför säger du så, Hans?

0

FÖRLÅT!

Hans v E

11 aug 2010 kl. 09:47

Jag förväxlade youtube med facebook, klickade på svampplockarna och fick se en video.

0

FÖRLÅT!

Kjell Rilbe

11 aug 2010 kl. 09:53

haha Ja, då förstår jag!

0

FÖRLÅT!

hjärter dam

11 aug 2010 kl. 11:05

vad är svamplockarna?
är det en ny typ av hårbevuxna svampar?

0

Fel, damen

Spader knekt

11 aug 2010 kl. 11:12

Svamplockarna är en ny typ av visselpipor som fungerar så att den lockar fram den svamp som gömmer sig. Bra grejer

0

Roande

svamplockarna

11 aug 2010 kl. 11:18

Underbart att man kan roa andra. Syftet med gruppen var dock inte att dra igång något kåseri utan att även ha en ett meningsfullt utbyte där som det ofta kan vara här. På Facebook finns det dock många andra funktioner som inte finns här. Meningen är absolut inte att konkurera med Svampguiden. Tvärtom så tror jag att det går att leda många från Facebook hit.

0

Roande för bövelen

baron von crullock

11 aug 2010 kl. 12:30

har sällskapet ingen länk så man kan adda er direkt på fäjsboken - eller måste man söka efter det felstavade namnet på egen hand?

0

Roande för bövelen

svampplockarna

11 aug 2010 kl. 12:50

0

Roande för bövelen

svamppppplockarna

11 aug 2010 kl. 12:55

då så crullock så ska det vara rättstavat.

tackar för hinten.

0

Kom igen!

Annika

11 aug 2010 kl. 20:03

Nu är vi hela 13 medlemmar i gruppen på facebook. Och grupp namnet blev med två P. ha ha

0

Kom igen!!!!

Annika Ronström

15 aug 2010 kl. 01:21

nu är vi 32 medlemmar, och visst måste det väl finnas mer än 32 srycken personer på facebook som gillar att gå i skogen och plocka svamp?

gruppen heter svampplockarna

0

Kom igen!!!!

Annika

31 maj 2012 kl. 09:17

Vill puffa till om gruppen på facebook! Snart 100 medlemmar och skulle vara roligt med fler!!! Ny moderator i gruppen är Franco Matli som är ordförande i Svamp i Stockholm.

0

Kom igen!!!!

kollaren

1 jun 2012 kl. 09:51

Nu har gruppen över 100 medlemmar, grattis!!

0

Kom igen!!!!

Annika

21 aug 2012 kl. 00:21

Puffar lite om gruppen på facebook!

Sök på Svampplockarna :)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone