Elisabeth Jansson
27 aug 2010 kl. 15:20
Hej!
Är det Svampguiden som är problemet? eller min dator,att jag inte kan lägga in bilder.
Jag har förminskat enligt praxis,och jpg format,nu har jag provat tre gånger nu ger jag upp och skippar det här!
Inte ens en bild kan jag få in!!!!
Är det flera som har problem?
Bilderna kommer inte in och jag får ett felmeddelande,där jag inte kommer ihåg vad det står,men att kontakt inte finns eller försök igen.
Jag har haft samma virusprogram och lagt in massor med bilder på guiden,då är problemet i min dator. Tack för att du testade,ska försöka igen!
Jag tror att det är uppkopplingen som är problemet, och att du har haft oturen att sända just under de korta avbrotten som förekommer.
Den senaste tiden har jag ofta fått meddelanden att “internet inte är tillgängligt för närvarande, försök igen” - och när jag har försökt igen har det fungerat..
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.