mer annonsörer :) tycker jag
varför inte kolla om odal, och lite olika sportbutiker vill göra reklam här?det torde finnas marknad för försäljning och reklam för friluftskläder.eller varför inte adlibris?(de kan ju göra reklam för svamp/naturlitteratur)(sett liknande reklam på ett kattforum där de gjorde reklam för katt och hundböcker)
är personligen lite emot att betala pengar, men kan gott klicka på lite ads för att hjälpa till :)
Kanske skulle det fungera med någon form av abbonnemang?
Exempelvis: Du betalar en viss summa och för dom pengarna får du lägga upp bilder. Prenumerationen varar i ett år och för att kunna lägga in dina bilder så får du ETT lösenord som används varje gång du skall lägga upp bilder.
Trots det stora antalet besökare, ( imorse 1029 och nu på kvällen 467 ) så verkar det glest med förslag hur detta forum skall bevaras / drivas, ekonomiskt.
Jag röstar för Affes förslag, enär vi inte får några. dessutom är det ett BRA förslag.
SÄg något som är gratis idag, förutom att vistas i naturen !
KOM IGEN !
Enligt en artikel i UNT i förra veckan har svampguiden 1000 unika besökare om dagen. Om hälften av “dagsbesökarna” (= en liten bråkdel av månadsbesökarna) är villiga att betala 100 kronor för nån typ av stödabonnemang skulle detta inbringa 100 trevliga laxfiskar åt sajtens eldsjäl att förvalta efter egen förmåga. Kanske kan vara något?
Hej!
Tack för alla synpunkter, nu har jag fått mer kött på benen och mer att fundera kring. Jag vill behålla SvampGuiden som en gratistjänst, men kan tänka mig att öppna för någon typ av medlemsskap i framtiden, vi får se vad det blir.
Jag hör självklart av mig när nästa version av SvampGuiden på CD blir klar.
God natt!
Nu börjar det att hända saker !
Och så klart vill jag köpa Micahels CD när den kommer ut igen !
Likaså kan jag tänka mig ett medlemskap , för en liten summa per år.
Utan alla experter på svamp skulle inte detta forum fungera och jag tänker på
Irena A, Klas J, Tony.S, Joachim K,
Franco M, Hans v E. Och många flera som också är kunniga. Tack till dem för hjälpen vi får vid artbestämmning !
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.