Känner att jag måste berömma dig Michael för den här underbara sidan. Jag har lärt mig mkt mer om svamp sen jag hittade hit och jag tror att det är så för många andra oxå. Det är tydliga och fina bilder med bra information på svamparna. Å äntligen kan man få veta vad man plockat för svamp bara genom att lägga ut bilder så att alla andra svamptokiga människor kan hjälpa till. Tack än en gång Michael och tack alla ni andra som svarar på frågor och ger råd.
Hej Anki, kul att du gillar hemsidan! Jag har redan fått så mycket beröm att jag känner mig generad… Jag är verkligen glad att så många besöker och har nytta av hemsidan! Men glöm inte bort alla andra svampkunniga besökare här på forumet som hjälper till att göra forumet till vad det är. Jag är tacksam för att de så generöst delar med sig av sina svampkunskaper.
Nu får ni alla sluta med lovorden och koncentrera er på svampdiskussionerna istället, mitt ego har redan fått mer än det förtjänar ;-)
Ha en fortsatt underbar svampsäsong!
Jodå, Jag är glad att det är så många duktiga och goa människor som hjälper till och delar med sig, men hade det inte varit för dig så hade ju hemsidan inte varit vad den är. Alla som är inne hjälper till att göra sidan rolig, spännande och lärdomsrik men det är du som gett oss den här möjligheten.. Så bli inte allt för generad utan sträck på dig och var stolt över vad du startat och som vi andra nu har möjlighet att hjälpa till å utveckla.
Tack än en gång alla ni andra som hjälper till och tack även till Jonnie för hans tips om hur vi ska hitta kantareller. Ska följa dom råden i helgen när jag ska ut i skogen.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.