På vägen hem från jobbet gjorde jag en lite avstickare in i skogen bara för att kolla terrängen lite. Det slutade med att ryggsäcken jag hade med mig tömdes på sitt innehåll (det var inte mycket i den tack och lov) och fylldes med skogens guld istället. Det gick ju bara inte att lämna kvar dom i skogen, jag visste ju inte om jag skulle hitta tillbaka till samma ställe senare. Nu får jag betala för min dumhet… :-) Men så fort det är rensat ska jag ut igen, det finns mer därute (en del fick jag bara gå förbi, ryggsäcken var ju full!)
Jösses! En liten “avstickare” och du hittar dessa ;-). Ta med dig släpvagnen till jobbet nästa gång. Stort grattis!
PS. Det finns/fanns rätt stora kantareller vid Råckstasjön/Kvarnviken Geraldine. Dom är på G och vi verkar åtminstone vara 2 som letar efter dom ;-). Först till kvarn…..
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.