Nu är det snart dags för min Malmöresa, jag åker diret efter jobbet imorgon. Vill du fortfarande ha din korg? (Vill inte släpa med mig korgen om du inte vill eller kan plocka upp den. (den är ganska stor) Vet inte om tåget stannar i Lund, men kan kolla på centralen img och höra av mig, isåfll kanske jag bara kan lämna ut den genom tågdörren till dig eler nåt?
vad bra! :-) Mitt tåg går klockan 15:27 från göteborg och är i Malmö 18:15. ring mig under eftermiddagen imorgon efter tågets avgång så ska jag ta reda på om det stannar i Lund och exakt tid för detta, samt var på tåget jag sitter. Mitt nummer är: 0737721049. PS: SMS fungerar inte just nu, nåt knas med mobilen…
Alla tåg stannar så klart i Lund! ;)
Du bör vara här ca 5 över, det tar bara 10 minuter till Malmö C. Har lagt in ditt mobilnummer och kommer att höra av mej under eftermiddagen! Undrar hur jag ska ge mej tillkänna… Nejlika i knapphålet känns lite gammalmodigt! :D
Ha ha, rödflugsvamp i knapphålet, skulle ju vara roligt! Jag är asiat. (adopterad) Kommer ha en svart jacka/kappa på mig och vinka stresat och ohämmad med en stor ljus svampkorg. Du behöve avbsoult inte ersätta mig på något sätt för korgen, tycker bara att det är roligt att du förhoppningsvis får en ny bra svampkorg. Jag har fått så mycket hjälp och råd och tips här på forumet och det är värt guld för mig….
Vad ni är gulliga! :-) Helena fick korgen. Jag lämpade snabbt av den i princip genom tågdörren och vi kände igen varandra ganska direkt, eller direkt faktiskt. Kanske inte så svårt att ta fel på person när någon “hänger” ut från en tågdörr en en stor svampkorg i handen… Jag tror hon blev glad och hon sa att det var en sådan korg hon ville ha. Synd bara att vi inte hann prata något alls nästan…
Jodå, jag fick korgen men är glad ändå! ;) Hann precis träffa Minai, och ge henne en klapp som tack. Var jättenervös att tåget skulle köra vidare utan henne, så jag nästan knuffade tillbaka henne in i vagnen! Synd att du inte kom dit Kristina, tänk att få träffa 2 forumister på samma gång! :D
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.