... men i Blekinge är det just nu högsäsong för stolt fjällskivling:) Tyvärr var jag där i arbetet och pga tidspress och platsbrist fick jag “bara” med mig 15 fina ex.
Kan säga att det kändes lite retfullt att köra förbi alla ställen jag såg med 10-15 st på varje plats..
Hade iaf lite tid till att ta ett kort på den, för mig, största jag sett:) Det som ligger på toppen är min mobiltelefon.
Stolt fjällskivling
Håller med Buffy om att de som inte testat stolt fjällskivling går miste om ngt gott:)
Alla som lämnades kvar var i otroligt fint skick och jag önskar jag hade varit där utanför jobbet istället..
Har inte sett några på flera veckor på andra håll och blev glad att se att de faktiskt finns kvar på vissa ställen.
Tack Peter för att du skrev namnet på telefonen, skulle gjort det men ser att jag pga trötthet i natt missade det. Har nu mätt telefonen och den är 10cm så det ger lite hum om storleken på den största:)
Telefonen är en gammal trotjänare som jag har svårt för att byta ut och pga ett måste med 2 abonnemang får den hänga med som en mer slit och släng som inte behöver aktas lika mkt som min nya:)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.