Se samma fråga tidigare:
http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=160585&fnr=1&sok=&Start=0&Offset=50&1
fast det verkar som om Micke gömt undan en del äldre inlägg?
I sak är det väl riktigt kanske men som nybörjare är det inte alldeles lätt alla gånger att komma in i ett “gäng” som de flesta forum av denna sort är. Tor inte att denna ali blir en bättre människa för att man “betalar med samma mynt”. Krama honom istället. Vad gäller detta med svampandning så tycker jag bara det att ett “riktigt” svar är trevligare än akademiska hänvisningar som dagens samhälle numer vimlar av. Som en parantes så fungerar inte länken (tre datorer) för mig. Nog om detta nu.
Kram på er alla!
Jo så klart kan ali ha en poäng men att kalla någon en jävla idiot för att man hänvisar till en plats där informationen finns är inte berättigat tycker jag. Nästa gång jag är i “affären” och frågar vad varan kostar och om expediten hänvisar till prislappen skall jag då kalla vederbörande “jävla idiot” ???
Kram på dig oxå Håkan;)
Sent svar men kanske kan hjälpa någon
Växter, djur, svampar, protister och till och med många bakterier utför cellandning. Denna process kan vara aerob (vilket betyder att den kräver syre) eller anaerob (vilket betyder att den kan ske utan syre), vars typ kan bero på den specifika organismen, livsmiljön eller miljöförhållandena. Cellandning sker inuti mitokondrie
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.