Peter, Linköping
6 okt 2010 kl. 21:30
Den låg nära mitt ställe för rödgul trumpet, så pass långt från stigar att den som tappat den där i de ganska täta snåren knappast varit där av någon annan anledning än att plocka min svamp. ;)
Så finns här en svampplockare som tappat bort sin jacka i Ullstämma nyligen, gör dig hörd och beskriv jackan så kan du få den tillbaka.
Går det så går det. Jag bumpar den här tråden några gånger så att den lever lite längre.
På tal om upphittat såg jag något märkligt för nån vecka sedan.
Skulle kolla tranbär runt en tjärn och inne i skogen låg ett bylte av nästan nytt täcke och filt.Det kändes lite obehagligt, jag vågade inte lyfta på högen då men när jag gick tillbaka så petade jag med foten för visshet om där skulle finnas något.
Tack och lov var det ingenting under men vem och varför låg detta där, det är och förblir en gåta för mig.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.