0 453 visningar

18 svar

Hej alla svampvänner

"JAS" Helsingborg

8 okt 2010 kl. 14:50

Jag har nu lagt ut min ofullständiga hemsida på nätet, här är adressen om ni är intresserade.

http://skogensrst.vpsite.se/default.html

Om nu någon tycker att detta forum enbart skall handla om svamp så gör den faktiskt det för min hemsida handlar i stort också om svamp, fast det finns lite annat där också. Jag ber också om ursäkt för att jag använder Michaels förnämliga svampguid som reklampelare, hoppas att ni och Michael inte blir arga på mig för det.

0

Minai

8 okt 2010 kl. 15:06

Säger bara en sak: GUUD vad vackert!!!!

0

Lena M

8 okt 2010 kl. 17:14

Hej på dig själv !
Jag tror att det blir en suveränt vacker hemsida när du lagt in dina bilder framöver. Lycka till med projektet !

0

Helena i Lund

8 okt 2010 kl. 17:16

Fantastiskt JAS! Lägger den direkt till mina favoriter…  :D

0

Jan A, Uppsala

8 okt 2010 kl. 17:17

Snyggt JAS!  Slemmisar är vackra - om man bara får syn på dom!

0

Grethe F

8 okt 2010 kl. 17:57

Har lagt den till mina favoriter, vackra bilder

0

klas jaederfeldt

8 okt 2010 kl. 18:08

snyggt

0

Boman

8 okt 2010 kl. 18:53

Kommer att göra fler besök hos dig!

0

anithau

8 okt 2010 kl. 19:04

Jag är djupt imponerad.

0

"JAS" Helsingborg

8 okt 2010 kl. 23:03

Ni är för goa:) Tackar och bockar för alla lovord, tur att det är högt i taket där jag bor:)

0

Tony S

8 okt 2010 kl. 23:20

Fint JAS, och kul med alla bilder på Myxomyceter.

0

svampstaff

8 okt 2010 kl. 23:30

Ja hur ska man få ner dig på jorden nu då?!
Nävars det var riktigt snyggt JAS, själv råkade jag radera dagens 56 bilder på småttingar i kameran:) känns mindre kul efter en fin dag.

0

Per

8 okt 2010 kl. 23:30

Väldigt snygg sight :)

mvh Per

0

"JAS" Helsingborg

8 okt 2010 kl. 23:46

Hej svampstaff! Förslå några dagar då jag kan komma och hälsa på dig och så kan du slå upp en skvätt virre i ett glas och visa mig dina svampställen. Då kommer jag nog ner på jorden skall du se;)

0

Birgitta D Tranås

9 okt 2010 kl. 22:32

Snyggt JAS.

Får du svar av svampstaff hör av dig. Vi åker gärna de få milen till Motala för att träffa dig och Rickard. Har varit på Omberg idag 9/10 i 6 timmar och hittat mycket trevliga svampar.

0

svampstaff

9 okt 2010 kl. 23:00

Ja vi kanske kan ta det i vår när dom runda toppmurklorna går till:)
Ska ni få se nåt som dom flesta bara får drömma om:)
Början/Mitten av maj går dom till.

0

"JAS" Helsingborg

9 okt 2010 kl. 23:47

Det blir bra Svampstaff, toppmurklor är alltid kul och här nere har jag inte hittat så många. Du kan väl maila mig, mina uppgifter finns på min hemsida:)

0

Geraldine, Vällingby

10 okt 2010 kl. 09:42

Jättefint jobbat JAS, och otroligt vackra bilder!

0

Lena Strömstad

10 okt 2010 kl. 09:56

Jättefin. Vackra bilder….
Passande gatuadress :-).

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone