Lena i Svedala
25 okt 2010 kl. 15:00
Det är egentligen meningen att att jag ska åka till Värmland nu den kommande helgen enbart för att koppla av och plocka lite trattisar. Nu blir det inte så utan jag får bli kvar i Skåne och försöka hitta lite trattisar här nere. Men jag ber om hjälp finns det trattisar i Höör-området, hur ser det ur längre norrut kring Hässleholm? Finns det någon som kan säga var lite mer precis? Finns det längre söderut också? Tack på förhand
Köpte jättefina idag på MAXI efter ännu en besvikelsens runda till söderåsen. Hitta dom första “knapparna” redan i början på september men det vill inte bli något av dom. Tycker det sett likadant ut dom sista åren, suck.
Ännu en tung svamphöst i NV-skåne tycker jag. Skönt man har andra jaktmarker men det kostar ju en del…. men det är det värt :)
Köpte jättefina idag på MAXI efter ännu en besvikelsens runda till söderåsen. Hitta dom första “knapparna” redan i början på september men det vill inte bli något av dom. Tycker det sett likadant ut dom sista åren, suck.
Ännu en tung svamphöst i NV-skåne tycker jag. Skönt man har andra jaktmarker men det kostar ju en del…. men det är det värt :)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.