0 305 visningar

9 svar

SOFIA 11år

Birgitta D

5 nov 2010 kl. 21:00

den 23’e januari önskar sig bara 1 sak i juilklapp och går det inte då går det bra till födelsedagen.  Hon önskar 1 st nystan, svampfärgat “lila” garn.  Skulle aldrig låtit henne titta i Hjuördis bok.
Någon som vill sälja lysticka eller byta till ngn annan färgsvamp?

0

Monica A

5 nov 2010 kl. 23:14

Hej Birgitta!
Jag kan bidra med ett par stycken.Hittade precis 2 idag. Funkar det med leverans den 23 nov?

0

Birrgitta D

6 nov 2010 kl. 22:04

Ja ses vi inte den 15’e på signalartskursavslutningen men det är i julklapp hon vill ha garnet. Jäkla unge att ha krav.
Kram.

0

Monica A

6 nov 2010 kl. 23:09

Då får det bli den 15-e!
Hoppas att du kan få ihop svamp från någon mer! Vi ses!

0

katarina

6 nov 2010 kl. 23:23

gå in på,info@textera.se.stina har garner som passar alla.naturmaterial.

0

Clary

7 nov 2010 kl. 20:46

Hej Birgitta !
Du kan få en lysticka av mig.  Har tänkt att komma den 23 november.

Soliga hälsningar från ett kvällsmörkt Linköping.

0

Birgitta D

9 nov 2010 kl. 13:30

Jag vi)kommer den 23 och även nu på måndag. Monica-Clary vill ni ha något i inbyte så maila mig på birgitta.damne@hotmail.com

0

Birgitta

26 nov 2010 kl. 22:58

Nu får Sofia sin julklapp. Tack kära vänner för hjälpen.

Hoppas hon får användning och tar till vara på mer än ett nystan. Vad mycket färg 30 gram svamp ger.

0

Clary

1 dec 2010 kl. 21:25

Kanonfina färger ...

Hoppas jag få se vad Sofia kommer att göra med garnet

Soliga hälsningar från ett SNÖIGT Linköping

0

Monica A

1 dec 2010 kl. 23:10

Det blev verkligen fantastiska färger!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone