Det har varit hetsig stämning på det här forumet med jämna mellanrum i åratal.
Har ibland genom åren försökt försvara folks beteendet, men det leder alltid till påhopp på en själv.
Märks ju nu på stämningen att svamparna börjar tryta så det kanske är lika bra att stänga ned den här sidan och hålla sig härifrån tills nästa svampsäsong kommer ingång så slipper man vara med om dessa otrevligeter.
Det kanske är så att det här forumet avspeglar verkligheten! Där ute i verkligheten så stöter man ju hela tiden på mest trevliga människor men det finns rätt gott om “knäppgökar” som ställer till lite förtret för de människor som kommer i dras väg. Otrevliga typer försöker man ju undvika men det är i det stora hela omöjligt eller hur? Så även här på forumet dyker det upp lite taskiga kommentarer, påhopp och inlägg men de går ju för det mesta att undvika och helt enkelt skita i men vill man tjabba lite så går det ju oxå bra men då får man så klart vara beredd på mothugg. Jag tycker att det för det mesta råder en trevlig stämning här på forumet och det lilla skit som är här brukar jag ibland kommentera för att jag upplever det som lite uppfriskande. Det mesta är ju faktiskt rätt harmlöst gnabb;)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.