Hej Bengt!
Nej då, det är inte fråga om censur. Men du har just upptäckt en liten bugg i systemet. Du hade en apostrof i rubrikfältet, vilket lamslog källkoden. Lite slarvigt programmerat av mig, men det ska vara åtgärdat nu, dvs apostrofer i rubriken rensas bort automatiskt.
Jag har lagt in ditt inlägg på nytt:
http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=19424&fnr=1
Hälsn.
Webbmaster
Bengt: Du verkar ha stor övertro på konspirationer. Hur kan du ens drömma om att Micke skulle förfördela just dig??????
Stackars dig som tror att just du är så illa behandlad. När du sen inte fick någon uppmärksamhet för ditt senaste “roliga” inlägg måste det ha känts som hela världen är emot dig.
Om du bara skriver inlägg för att tillfredställa ditt ego så är det mycket tråkigt. Helt i linje med med din angivna ålder.
Tack, Rolf, det värmde. Du har helt rätt i din analys av min person. Hoppas att du är nöjd med att få trampa på mig. Sådant stärker säkert ditt ego. Synd att du inte kan acceptera någon som är lite avvikande här på forumet utan att du behöver skriva sådant trams. Världen är definitivt inte emot mig, jag njuter av den fina svamphösten och låter mig inte nedslås av ditt påhopp.
Ändå önskar jag dig en bra svampsäsong. Själv ska jag ut och leta KJ trots att regnet vräker ner.
Kramar från
Jag vet inte vilken gång i ordningen det är hetsk debatt omkring Bengt S inlägg.
Ett enkelt sätt att avjälpa det är, öppna inte inäggen med hans signatur om ni vet med er, att ni
blir retade förb….de.
Jag tar det med en nypa salt och vissa saker är ju underfundigt skrivna.
Bengt: Jag är definitivt inte ute för att “trampa” på dig.
Men mönstret från dina tidigare resonemang på detta frum känns alltför väl igen. Bengt skriver “roligt” inlägg. Tycker då någon/några att det inte är roligt så bedömer du dem som tråkiga eller så säger du att “när ni trodde att jag var Bengt Sändh så tyckte ni minsann att jag var rolig”.
Såna här pseudodebatter kring din person drar bara ned stämningen på detta eminenta forum. Skriv du gärna din inlägg, men upphör med att misstänkliggöra din omgivning när ditt förväntade resultat inte uppnås!
Tack än en gång, Rolf! Kloka ord som manar till eftertanke. Jag skall försöka att göra om mig själv trots mina 63 år på nacken. Hoppas att du också försöker att göra om dig lite grann…
Gör som jag och nästan alla andra här på forumet: Ut i skogen och rensa tankarna från allt som upplevs som negativt.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.