Hej alla norrlänningar!
Jag vet att man inte får göra reklam här på guiden,men jag kan inte låta bli!
Jag säljer en stor karta på Tradera som stått på min vind i snart 30 år.
Den är väldigt detaljerad!
Sök på karta eller Norrland eller skolplansch!
Den är så vacker!
Om jag hade plats och bodde i norrland skulle jag ha behållit den själv!
/Elisabeth
Hej!
Det står bara Furuskog Norra Sverige P.A Norstedt & söners Förlag Stockholm
Jag har kollat bilderna jag tagit och när jag fotade den letade jag också efter årtal men konstigt nog så står det ingenstans!
Kanske längst ner om jag kollar igen,men nu är den så bra ihoprullad så jag vill helst inte ta upp den igen!
Fjällmassiven är så vackert avbildade precis som det skulle vara förhöjt på kartan och färgerna är så vackra!
Jag är billig på den,för jag köpte den för nästan ingenting när de hade utförsäljning vid en gammal skola som jag arbetade på!
Jag tycker att den är värd att få en hederlig plats någonstans och till nytta än att stå på min vind!
Visst det är en massa arbete att paketera in den och skicka den,men jag resonerar som så att den som köper den billigt behöver den och då blir jag väldigt glad,att den kommer till användning!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.