0 523 visningar

22 svar

Sökfel?

Madde Småland

25 mar 2011 kl. 10:34

Igår och nu på morgonen har jag försökt att skriva i sökrutan men det går inte. Har även testat att söka i de äldre trådarna men det är likadant där. Försökt med båda datorerna här hemma och även den vi har på jobbet. Är det fler som har samma problem?

0

Lena M

25 mar 2011 kl. 12:19

Nej hos mig fungerar det. När jag skriver in ditt namn får jag alla dina inlägg.

0

"JAS" Helsingborg

25 mar 2011 kl. 12:54

Samma här, funkade inte igår, funkar inte nu heller?

0

Irene A

25 mar 2011 kl. 14:03

Har funkat bra här hela dagen.

0

Jan A, Uppsala

25 mar 2011 kl. 14:09

Inga problem här heller…

0

Karin W

25 mar 2011 kl. 22:19

På något sätt verkar det beror på vilken webbläsare man använder. Om jag använder Internet Explorer kan jag inte skriva i sökrutan. Däremot med Mozilla Firefox. Fast om jag vill svara i en tråd är det tvärtom. Jag förstår inte vad det här beror på. Vilken webbläsare brukar ni använda?

0

Madde Småland

26 mar 2011 kl. 00:19

Här hemma har vi Google chrome och på jobbet har vi Explorer. Nu har det även blivit så att det inte går att trycka på “visa alla svar” vilket är lite frustrerande. Har däremot inte märkt av några problem med att svara i en tråd.
Just nu i natt får jag helt enkelt avvakta och hoppas det är bättre i morgon:)

0

Fritjof

26 mar 2011 kl. 07:45

För mig fungerar det inte att skriva i sökrutan.Det funkar inte på jobbets dator heller..

0

"JAS" Helsingborg

26 mar 2011 kl. 08:29

I går kväll funkade det en stund men inte nu???

0

"JAS" Helsingborg

28 mar 2011 kl. 09:14

Funkar inte idag heller?

0

Helge

28 mar 2011 kl. 11:51

sökte gris och hittade vildsvin

kan väl inte bli bättre?

0

"JAS" Helsingborg

28 mar 2011 kl. 16:10

Jag sökte och hittade både älg och harskit ;) Om jag söker innan jag har kollat några trådar funkar det men om jag först öppnar en tråd och sedan försöker söka så funkar det inte!?? Hittar inte ens skit då!!

0

Helge

28 mar 2011 kl. 16:42

jodå

hittar genast
“skit i avund!1 inlägg - 1 författare - Senaste inlägget: 23 sep 2008
Allt om svamp, svampbilder, beskrivningar, recept, kurser, svampprognoser “

0

Michael Krikorev

29 mar 2011 kl. 12:55

Hej!

Det verkar vara någon skum bug när man använder webbläsaren Chrome. Sökfältet och länken “visa alla inlägg” funkar inte för mig heller. Men det går att “tabba” sig fram dit (tryck in tabb-tangenten). Däremot fungerar det med Internet Exporer.

0

BaWa

29 mar 2011 kl. 18:46

Och naturligtvis också med FireFox ;-)

0

"JAS" Helsingborg

29 mar 2011 kl. 21:10

Jag kör med Firefox och det funkar dåligt i söket just nu:(

0

BaWa

29 mar 2011 kl. 21:17

Märkligt…. Vilken version av FF?

0

Firefox

"JAS" Helsingborg

30 mar 2011 kl. 09:12

Mozilla Firefox, alltid senaste uppdateringen.

0

Madde Småland

30 mar 2011 kl. 09:38

Tack Michael:)

Genom ditt förslag att använda tabb så fungerar det. Testade på jobbets Explorer igår igen och där fungerar det nu. Var nog bara tillfälligt fel förra veckan.

0

Trött

1 apr 2011 kl. 00:46

Men för h-vete. Ordna så att “Visa alla svar” fungerar!!!

0

Madde Småland

1 apr 2011 kl. 08:55

En ny konstighet har jag upptäckt med Google Chrome. På den stationära datorn går det inte att “visa alla svar” men på den bärbara fungerar det. Väljer nu bort problemen genom att använda en annan webbläsare så slipper jag krånglet.

0

Michael Krikorev

1 apr 2011 kl. 10:47

Det var ett javascript som läses olika av olika webbläsare, felet är åtgärdat och nu ska det funka i chrome..

0

Tusen tack Michael:)

Madde Småland

3 apr 2011 kl. 07:57

Nu fungerar det perfekt i chrome igen:)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone