Igår och nu på morgonen har jag försökt att skriva i sökrutan men det går inte. Har även testat att söka i de äldre trådarna men det är likadant där. Försökt med båda datorerna här hemma och även den vi har på jobbet. Är det fler som har samma problem?
På något sätt verkar det beror på vilken webbläsare man använder. Om jag använder Internet Explorer kan jag inte skriva i sökrutan. Däremot med Mozilla Firefox. Fast om jag vill svara i en tråd är det tvärtom. Jag förstår inte vad det här beror på. Vilken webbläsare brukar ni använda?
Här hemma har vi Google chrome och på jobbet har vi Explorer. Nu har det även blivit så att det inte går att trycka på “visa alla svar” vilket är lite frustrerande. Har däremot inte märkt av några problem med att svara i en tråd.
Just nu i natt får jag helt enkelt avvakta och hoppas det är bättre i morgon:)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.