0 668 visningar

9 svar

Trollhänder!

"JAS" Helsingborg

31 mar 2011 kl. 20:17

Är ni sugna på att kolla lite på trollhänder finns det ett “filmklipp” på min Facebookprofil.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1638457529#!/

0

Annika

1 apr 2011 kl. 07:31

Det va riktigt häftigt!

0

Madde Småland

1 apr 2011 kl. 08:49

Säger som Annika, häftigt:)

0

Birgitta D

1 apr 2011 kl. 09:32

Vilken film Jan. Du kan väl maiola mig och talaom vad jag skall leta. Passerar Hälsingborg i slutet på nästa vecka och skulle kunna stanne 1 extradag för att leta, maila mig om du har kvar matrikeln i smf.
Åker neröver redan på måndag men då har jag inte tid att stanna.

0

"JAS" Helsingborg

1 apr 2011 kl. 11:07

Jag kommer antagligen att lägga ut lite fler svamp/utflyckts bildspel på min Facebook-profil längre fram och jag kommer oxå att ha dem brända på DVD-skivor som funkar både i datorn och till DVD-spelaren för TV. Vad de skall kosta vet jag ännu inte då jag inte har lust att betala stimpengar utan jag skall med kompisarnas hjälp komponera och göra lite specialmusik till dem.:)

0

Grethe F

1 apr 2011 kl. 11:22

Jas jag kan inte se din Facebook sida jag har stängt min egen ser du .

0

"JAS" Helsingborg

1 apr 2011 kl. 18:23

Grethe! Men om du klickar på min länken så kan du väl se den?

0

Grethe F

1 apr 2011 kl. 19:12

Hej Jas nej då jag stängte min egen Facebook sida är det omöjligt för mig at läse nått där, jag saknar det ine fast jag missar en del

0

klas jaederfeldt

1 apr 2011 kl. 19:40

jag klickar på filmklipp, inget händer

0

"JAS" Helsingborg

1 apr 2011 kl. 21:18

Om du klickar på länken och sedan till höger “trollhand (HQ) om filmklippet så kommer det upp.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone