Grattis och vilka fina händer och de är som finast runt snösmältningstiden eller när det har varit mycket fukt i luften. Här nere hos mig är de torra och trista just nu. Dina verkar stora har du mätt?
Grattis till vårskålarna Birgitta D. så de fanns hemma oxå ;)
Ha, ET är väl här hela tiden eller åtminstone hans avkomma eller om det är hans polare, för jag hittar konstigheter hela tiden:)
20 cm är STORT!
Idag har jag donat i trädgården, påskliljorna blommar för fullt, dill,spenat, bondbönor och sockerärtorna är sådda. Gräs, Pip och potatislöken är avsmakad. Ramslöken är skördeklar men den får vara och den har frösått sig så hundratalets småplantor tittar upp:) Och så har jag varit i skogen och grävt upp tre fläderbuskar och den ena är infekterad med judasöron, nu är de planterade i trädgården, gräset gror som jag sådde för två veckor sedan och i slutet av veckan är det dags att klippa gräsmattan, 12-13g i skuggan och det bränner på skulten:)))))
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.