0 612 visningar

10 svar

Västgötabergens svampklubb på nätet!

Ewa Lilliesköld

1 jul 2011 kl. 19:36

Många känner ju till Västgötabergens svampklubb sen gammalt och nu har vi äntligen fått en egen hemsida. Här är en länk till vårat första nyhetsbrev!

http://www.vbsk.se/arkivet/nyhetsbrev/nyhetsbrev-110701-3274382

:)

0

Ewa Lilliesköld

7 jul 2011 kl. 14:46

Bara lite nyfiken om någon varit inne och tittat och hur ni upplever hemsidan. Det är lätt att missa något väsentligt så här i början! :)

Vi tar tacksamt emot era synpunkter!

0

Anita S

7 jul 2011 kl. 18:52

Vad trevligt att ni hittat ut på nätet! Det ska bli roligt att följa fortsättningen.

0

Lotta

8 jul 2011 kl. 07:50

Jag tycker er sida ser mycket bra ut och det var trevligt att klicka runt där.

0

Lena Strömstad

8 jul 2011 kl. 09:05

Jättesnygg sida!! Ser framemot att följa den :-)

0

Tony S

8 jul 2011 kl. 11:56

Fin sida Ewa, det har ni gjort bra.

0

Ewa Lilliesköld

8 jul 2011 kl. 15:41

Åh, tack så jätte mycket för era synpunkter/kommentarer! Alla är välkomna att få nyhetsbrevet, så missar ni inget!

:)

0

Johannes Glännman

8 jul 2011 kl. 18:41

Jodå..

Jag har allt varit inne och kollat. Framförallt då jag ju bor i Lidköping och tillbringar fritid på både Kinnekulle och Halle/Hunneberg. Dock är jag extremt sällan på Billingen där jag förstått klubben håller till ?

Angående sidan i sig tycker jag den är mycket snygg. Bra design, den ser levande ut och alldeles lagom med information på de olika flikarna..

Dock ställer jag mig alltid frågande till varför man ska ha länkar till personliga hemsidor på en förenings hemsida. Tycker inte att det passar in riktigt utan det kan snarare se ut som om vissa favoriseras m.m

mvh // Johannes, som funderar på att gå med för att lära sig lite mer om svamp..

0

Birgitta D

8 jul 2011 kl. 20:38

Självklart Ewa
tycker vi det är roligt med nya hemsidan. Vi (Sven och jag) har Karlsson -Johansson nästan som idoler. Sven är så faccinerad av deras paraplyer när det regnade 70 mm på Kinnekulle under din etta och vår tvåa. Dessutom är vi hemliga medlemmar och våra jackor är med på bild. Kram.

0

Jan A, Uppsala

9 jul 2011 kl. 07:29

Riktigt trevligt, Ewa och alla andra eldsjälar!
Eftersom jag tillbringat några delar av ett ännu alltför kort liv, inte bara på bergen, utan också bl.a. vid ”sjön” och på Remningstorp, har jag givetvis prenumererat på nyhetsbrevet.
Lycka till!

0

germanfridris

11 feb 2024 kl. 19:06

Att ha länkar till medlemmarnas personliga sidor kan vara ett sätt att uppmuntra samhörighet och dela individuella erfarenheter och kunskaper. Å andra sidan är det viktigt att vara transparent och undvika att skapa intrycket av partiskhet. Om klubbens mål är att främja gemenskap och lärande, kan det vara en bra idé att skapa riktlinjer för att se till att länkarna representerar mångfalden av medlemmarnas intressen och kunskaper.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad version för iPhone och iPad. Läs mer!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone
Gillar du SvampGuiden?