Många känner ju till Västgötabergens svampklubb sen gammalt och nu har vi äntligen fått en egen hemsida. Här är en länk till vårat första nyhetsbrev!
http://www.vbsk.se/arkivet/nyhetsbrev/nyhetsbrev-110701-3274382
:)
Jodå..
Jag har allt varit inne och kollat. Framförallt då jag ju bor i Lidköping och tillbringar fritid på både Kinnekulle och Halle/Hunneberg. Dock är jag extremt sällan på Billingen där jag förstått klubben håller till ?
Angående sidan i sig tycker jag den är mycket snygg. Bra design, den ser levande ut och alldeles lagom med information på de olika flikarna..
Dock ställer jag mig alltid frågande till varför man ska ha länkar till personliga hemsidor på en förenings hemsida. Tycker inte att det passar in riktigt utan det kan snarare se ut som om vissa favoriseras m.m
mvh // Johannes, som funderar på att gå med för att lära sig lite mer om svamp..
Självklart Ewa
tycker vi det är roligt med nya hemsidan. Vi (Sven och jag) har Karlsson -Johansson nästan som idoler. Sven är så faccinerad av deras paraplyer när det regnade 70 mm på Kinnekulle under din etta och vår tvåa. Dessutom är vi hemliga medlemmar och våra jackor är med på bild. Kram.
Att ha länkar till medlemmarnas personliga sidor kan vara ett sätt att uppmuntra samhörighet och dela individuella erfarenheter och kunskaper. Å andra sidan är det viktigt att vara transparent och undvika att skapa intrycket av partiskhet. Om klubbens mål är att främja gemenskap och lärande, kan det vara en bra idé att skapa riktlinjer för att se till att länkarna representerar mångfalden av medlemmarnas intressen och kunskaper.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.