olaH ær tydligen en byråkrat från livsmedelsverket somn med alla medel vill stoppa privatplockade fina svenska kantareller i butik før att øppna vægen før øst statskantareller som fraktats runt i europa i dagar men som ær ursprungsmærkta ! att du bara orkar olah. ær i danmark sæljerjag før 300dkr kg till restauranger, men så finns der ju ikke så mange kantareller i danmark som i sverige…....ss
Ola H är en solid egen företagare i Kil med en väl ansedd firma som omsätter en hel del pengar och ger arbetstillfällen åt flera personer.
Värmlands skogsförråd tror jag firman heter.
Dessutom har han berikat det här forumet med både kunskap och inressanta inlägg vilket är mer än man kan säga om dej,, din lille danske tomte!
Tack Jonnie å Jan, jag bugar!
Jonnie, ta inte för hårt på den lille dansken. Han gör ju vad han kan med det förstånd han har. :-)
Jan å Jonnie - här är det en daglig strid med grossister som gärna vill ha kvalitet men helst till priset för grismat. Menar bara att jag är tacksam för allt stöd jag kan få från er. :-)
En del av de senaste filmstjärnorna tyx vara bleka - men det blir de faktiskt inte sämre av, tvärtom!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.