0 645 visningar

16 svar

hjälp

pär

14 aug 2011 kl. 16:09

behöver lite hjälp med lite identifiering

är det här föränderlig tofsskivling?

0

pär

14 aug 2011 kl. 16:13

några till

nån sorts kremla gissar jag

0

pär

14 aug 2011 kl. 16:14

nå till

kremlor igen men vilka

0

pär

14 aug 2011 kl. 16:16

några till kanske svårt att se på vissa bilder

är den första gulkremla?

0

pär

14 aug 2011 kl. 16:22

och nå till

nå till

0

pär

14 aug 2011 kl. 16:29

blev lite rörigt med bilderna men jag är nybörjare både på svamp och foto och svampguiden

dom här skulle vara i början men dom kom inte med

0

pär

14 aug 2011 kl. 16:32

vissa kommer inte med när jag lägger in dom

nu kanske dom kommer med

0

pär

14 aug 2011 kl. 16:37

inte så jätte lätt att lägga in bilder hoppas det inte blev för rörigt och att det går se vad det är på bilderna

0

Birgita D

14 aug 2011 kl. 19:47

Första och en till bild ser ut som föränderlig tofsskivling men se upp för gifthättingen. De övriga äe kremlor där gäller det att smajka sig fram många röda är skarpa.

0

Pär

14 aug 2011 kl. 21:03

det är samma tuva jag har mixat ihop bilderna blev lite rörigt jag fotade dom bara känner mig osäker och då vagar jag inte plocka men fota dom och lära sig nya är roligt..

0

Hans v E

14 aug 2011 kl. 21:34

Jag ser mycket storkremla och ganska mycket föränderlig tofsskivling.

0

Pär

14 aug 2011 kl. 21:46

är dom gula gulkremla och den vinröda vinkremla så det är föränderlig tofsskivling har sett mycket av den svampen i år men vågar inte plocka den

0

Pär

14 aug 2011 kl. 21:46

är dom gula gulkremla och den vinröda vinkremla så det är föränderlig tofsskivling har sett mycket av den svampen i år men vågar inte plocka den

0

Pär

14 aug 2011 kl. 21:48

vilken svamp är den med grå hatt och vit fot 4 serien sista bilderna

0

Madde Småland

14 aug 2011 kl. 22:51