0 283 visningar

2 svar

Hjälp med att posta bilder!

Birgitta Corbett

16 aug 2011 kl. 09:30

Hej! Är ny här på forumet och har försökt lägga ut bilder men det går inte! Använder en Ipone, är kanske det som är problemet? Jag har kommit så långt som att “välj att posta bilder” och sedan valt skicka. På nästa sida är “knapparna” välj fil avmarkerade eller hur jag ska förklara, suddiga, går inte att välja helt enkelt. Någon som vet vad jag gjort fel eller missat? Jag skulle bli så glad om någon kunde hjälpa mig. Har även försökt leta i gamla trådar men inte hittat samma problem. Mvh Birgitta C

0

Totte Gbg

16 aug 2011 kl. 11:03

Under valet “jag vill bifoga bilder” finn hjälp…där står:
OBS! Gör inte bilderna större än 1200 pixlar breda!

Sedan kan du klicka på länken o läser vidare hur du gör när du förminskar bilder att skicka upp
Hjälp med att förminska bilder

0

Birgitta Corbett

16 aug 2011 kl. 22:00

Tack för svaret Totte. Tyvärr så hjälpte det inte riktigt eftersom man inte kan nå Paintprogrammet genom mobilen (Iphonen). På datorn kan jag, inget problem. Men att ladda upp bilder direkt från Iphonen fixar jag inte. Det kanske inte ens går? Någon som vet? Tacksam för svar samt tack för ert tålamod med nybörjare i forumet som jag. Mvh Birgitta

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone