Hej! Är ny här på forumet och har försökt lägga ut bilder men det går inte! Använder en Ipone, är kanske det som är problemet? Jag har kommit så långt som att “välj att posta bilder” och sedan valt skicka. På nästa sida är “knapparna” välj fil avmarkerade eller hur jag ska förklara, suddiga, går inte att välja helt enkelt. Någon som vet vad jag gjort fel eller missat? Jag skulle bli så glad om någon kunde hjälpa mig. Har även försökt leta i gamla trådar men inte hittat samma problem. Mvh Birgitta C
Tack för svaret Totte. Tyvärr så hjälpte det inte riktigt eftersom man inte kan nå Paintprogrammet genom mobilen (Iphonen). På datorn kan jag, inget problem. Men att ladda upp bilder direkt från Iphonen fixar jag inte. Det kanske inte ens går? Någon som vet? Tacksam för svar samt tack för ert tålamod med nybörjare i forumet som jag. Mvh Birgitta
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.