Hej alla , i höst kommer jag inte kunna vara med er som jag brukar.
Jag har hitills varit på sjukhus 3 gånger i livet , när jag föddes , och när jag födde mina två flickor.
I höst får jag vackert lägga svampkorgen på hyllan men om läkarvården någesånär lyckas ställa saker till rätta blir jag med er mer än någonsin.
Lite trist då jag hade en förhoppning om att få visa Niclas Bergius mina goliat lokaler och blivit efterfrågad på diverse svamputställningar i Bohuslän.
Ha det gott alla
Det låter inte bra Birgitta,jag opererade mig i ryggen förra svampsäsongen 2010,men tack vare svampen så kom jag igång ganska snabbt,jag blev inte helt smärtfri och skulle opereras igen,men jag har tagit Kinesisk akupunktur och blivit bättre,jag avvaktar och ser hur det blir!
Håller tummarna för dig om ett snabbt tillfrisknande.
för alla lyckönskningar. Skogen och svampen har under 7 år varit min rekreation och en ventil för att orka med mitt krävande arbete.
På sommaren och hösten har korg och stövlar alltid åkt med i bilen så jag har kunnat göra kortare utflykter mellan arbetspassen. För första gången så kan jag inte åka ut själv utan sällskap jag fixar det inte =(
Tur att man har goda vänner som kan ställa upp så man kan “bärga” sina skatter
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.