Lite tråkigt är det att Puggehatten har ca 200 medlemmar och idag dök det upp 2 deltagare förutom jag.
På de senaste 3 exkursionerna som vi har haft så är det i stort sett bara de närmaste sörjande som dyker upp, alltså de som sitter i styrelsen eller har gjort det, någon enstaka förutom oss, sällan mer än 5-6 st. deltagare:( Jag menar inte att det är tråkigt att vi har 200 medlemmar utan det tråkiga är att vi alltid är så får på våra exkursioner! Var är ni andra???
Tack:) Jo om inte jobbet hade varit så hade det varit trevligt att besökt Jokkmokk men då hade jag flugit och hyrt bil en vecka, hade blivit billigare och bekvämare, jag är rätt trött på att ligga på vägarna, det blir rätt många mil ändå varje år. Nu skall jag ut och plocka lite matsvamp:)
Helt ok Tony men var är resten, det är ju likadant vid varje exkursion eller hur?’
Hoppas att det fungerade bra idag, själv hade jag tankarna på att dra till Höganäs men kl 9.00 var i tidigaste laget när man skall ha med exet, barnen osv. Nej där bör man tänka om, kl. 11.00 hade varit mycket bättre då är jag säker på att man hade fått mycket mer folk. Så jag drog en sväng till Söderåsen för att se hur det stod till men matsvampen men det gick inget vidare, ca 4 liter blandat:(
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.