0 975 visningar

10 svar

Katareller/svart Trumpet svamp säljes!!

Frida

14 sep 2011 kl. 10:24

Nyplockade (14/9) färska och tvättade
Trattkantareller och Svart Trumpetsvamp säljes för 80kr/kg

Kan levereras inom stockholmsorådet.

Finnes: 40 kg kantareller
30kg Svart trumpetsvamp

0

Pontus

29 sep 2011 kl. 15:15

Finns det fortfarande svart trumpetsvamp till salu?

0

kurre

4 okt 2011 kl. 17:36

hej kan jag ringa och bestella

0

stefan

4 okt 2011 kl. 19:17

undra om trumpetsvampen blir dålig om man skickar den med posten för jag är riktigt sugen på svart trumpet

0

Pochahontas

4 okt 2011 kl. 19:50

Om ni som vill köpa/sälja (Frida skrev inom Stockholmsområdet) skriver var ni befinner er så skulle säljandet/köpandet/bytandet kanske gå väldigt fort

0

Svart Trumpet svamp köpes!

Elina Black

14 okt 2011 kl. 02:15

Svart trumpetsvamp köpes, färsk som torkad. Kontakta mej på mailen, elinaviero@hotmail.com om du har att sälja, pris efter överenskommelse.

Vänligen,
Elina

0

Martin

27 sep 2013 kl. 16:12

Jag köper gärna om du har kvar. Bor i Stockholmsområdet. Kan hämta med bil.

0

Eva

14 okt 2014 kl. 14:44

Hejsan! Är intresserad av svart trumpetsvamp. Vore tacksam on du hörde av dej. Med vänlig hälsning Eva   mobilnr.  0708690896

0

eva

14 okt 2014 kl. 14:45

Hej! Jag är intresserad av svart trumpetsvamp. Tacksam om du hör av dej. Med vänlig hälsning Eva
mitt mobilnr 0708690896

0

mumrik

14 okt 2014 kl. 15:26

G_A_M_M_A_L___T_R_Å_D_!

Hallå! Det var tre år sedan Frida la ut annonsen…

0

mikael

14 okt 2014 kl. 18:10

hej jag har varit ute hittade cirka 15 liter trumpetsvamp svart mitt nummer är 0739379913

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone