0 425 visningar

17 svar

Tack till alla duktiga svampexperter på forumet!

Carina45

14 sep 2011 kl. 11:32

Tack för att ni finns här och hjälper oss att sortera i svampdjungeln.Jag äter aldrig en svamp som jag inte är 100% säker på.Är jag osäker så går jag hit och rådfrågar de som är kunniga.Det är en billig livförsäkring.

0

Tack även till Michael..

Hans v E

14 sep 2011 kl. 11:40

..Krikorew som gjort detta möjligt!

0

Birgitta Corbett

14 sep 2011 kl. 11:47

Instämmer helt med ovanstående!

0

Draken

14 sep 2011 kl. 12:21

JA Tack för svampguiden och till Michael, alla som drar sitt strå till stacken, häng på och tacka så får vi se hur många vi är, det vore roligt om den här tråden fick häga överst och så klickar vi för skogen, bästa hälsningar till alla svampgalningar!

0

n

14 sep 2011 kl. 17:00

Tack!!

0

Bo E

14 sep 2011 kl. 17:02

tack o klick

!!!!

0

Inga-Lill

14 sep 2011 kl. 18:36

Tack till er,detta är mitt favoritforum under svampsäsongen,alltid snabba svar,o ingen som blir trött på ens frågor.

0

Anne Jukkas

14 sep 2011 kl. 20:14

Tack alla kunniga svampexperter som står ut med alla frågor och svarar på alla dessutom. Mitt främsta tack går till Michael som gör det möjligt!
Ett tack även till alla er andra som ställer frågor och kommer med roliga inlägg.
Ett givande och lärande forum som jag hoppas består!

God svamplycka till er alla!

0

Karin W

14 sep 2011 kl. 21:49

Jag tycker forumet är helt fantastiskt. Läser nästan varje dag. Tack Michael och alla andra som bidrar!

0

HW

15 sep 2011 kl. 23:12

Instämmer med alla föregående talare!

//HW, en som mest läser inlägg och inte frågar så mycket

0

Gina

15 sep 2011 kl. 23:36

Instämmer helt med alla andra, tack till alla som bidrar med sin kunskap.

0

Stisse/Mjölby

16 sep 2011 kl. 06:44

Kan bara instämma! Stort tack Micke och alla andra!

0

Lill, Skellefteå

16 sep 2011 kl. 07:28

Tack till alla!! Både de som svarar på frågor och de som ställer frågor och självklart Michael.

0

Mattias Andersson

16 sep 2011 kl. 07:34

Tack till alla er som ställer utmanande och kluriga frågor och tack för alla spännande bilder som ni lägger in.

0

Malin

16 sep 2011 kl. 08:03

Tack alla, och klick!

0

Madde Småland

16 sep 2011 kl. 10:03

Tack till Michael och alla deltagare och experter här på svampguiden! Har lärt mig otroligt mkt de senaste åren och genom att ha sett alla andras frågor och bilder om olika svampar så känner jag själv igen flera nya arter i skogen:)

0

Draken

16 sep 2011 kl. 10:48

Hoppas att många här skriver ett litet tack och att alla klickar för skogen, tack för idag.
bästa hälsningar

0

Kerstin, Lindome

17 sep 2011 kl. 11:38

Håller med alla ovanstående tackare…
och tackar samtidigt för att detta Forum inte har samma upplägg som forum.body.se.

Vi är mkt nöjda med denna konstruktion där man på ett överskådligt sätt kan bläddra sig igenom alla inlägg utan att ögonen börjar skela av all text.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone