Jag är uppvuxen i Åkersberga och har bott där nästan hela mitt liv (inte just nu dock, då jag bor i Upplands Väsby). Dock har jag mor och far kvar där, och är där och spelar innebandy varje måndag. Går gärna ut i skogen. Men…. jag är inte så himla svamperfaren än. Kremlor och riskor är jag icke bra på. Vågar mig väl på att plocka alla milda kremlor, men kan inte avgöra deras art och så.
Hej Andreas & Franco! Superjuste av er att ha lust att gå ut i skoogen å plocka svamp med mig, men min man fick frispel när han såg att jag skulle gå ut i skogen med främmande man…Ber om ursäkt, men kanske vi kan bli en större grupp? Blandat?
Hej igen
Typiskt nog firar vi födelsedag i familjen denna helg, ett alternativ är eventuellt en sen eftermiddag nästa vecka om jag kan klämma ihop dagishämtning etc.. ska kolla om någon dag funkar bättre, har du/ni andra några önskemål?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.