Hej, jag har noterat önskemålet om en chatfunktion.
Har länge haft ambitionen att göra om hemsidan, främst för att den bygger på gammal teknik och att sidorna är trögladdade ibland under högsäsong när sidan har mycket besökare. Få se om jag får lite tid senare i höst/vinter för en uppgradering.
Hej Micke,
har du kvar alla önskemål som du fick förra gången du frågade vad vi önskade oss eller vad vi tyckte saknades på siten? Har för mig du frågade…
Tex uppdelning av recepten så de blir lättare att hitta där, ev en naturavdelning/småprat eller vad man nu kan kalla det där man kan snacka om annat än svamp då det är lågsäsong utan att störa själva svamp avdelningen…
Skoj att du har kvar ambitionen att göra Svampguiden ännu bättre för det är som du säger lite segt mellan varven.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.