Jag kan bara ses från och med kl 18 nästa vecka, så det kanske blir för sent =/ Har utgrävningar i Tumba/Alby, och ska ta mig till Å-berga efter det. Det är bara nästa vecka förvisso, men ändå. Om folk kan ses vid 18-tiden och ge sig iväg då, så visst! Men hmm.. när går solen ner numera? =)
Jag kan nästan alla dagar utom lördag-söndag då är jag ute med föreningens medlemmar.Det tar c.a. entimme för mig att bila från Naca till Åkersberga, känner lite skogarna vid Laxviken där en vän har en sommarstuga.
Annette, jag förstår att din att din man fick hicka, gå ut i skogen med en kuf med hund, korg, stövlar och en kniv är ganska vågad, men jag är ofarlig och har gått i skogen med många damer och lever ännu.Svamparna är numero uno för mig.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.