Hej goa svampvänner.
Denna gången har jag inte skrivit om svamp men jag vill lägga in en länk här i alla fall. Jag tycker det är ett viktigt budskap så jag hoppas ni ställer upp.
Kram till er alla
Va? Vad konstigt?? Är det bara när ni går in via den länk jag lägger här eller är det även när ni går in genom att skriva adressen??
Har inte hört någon som haft problem förutom ni två :-(
Snälla testa att bara skriva in bondmoran.nu och se om det blir likadant.
Jag har ju ny blogg nu med egen domän. Hade en gratisblogg innan med massa reklam och skit så jag skippade den.
Är det på den gamla eller nya ni har problem?
Isåfall måste jag kontakta webhotellet och kolla vad som är galet.
Till er som har problem med sidan:
Jag har varit i kontakt med Loopias kundsupport nu och fick detta svaret:
Hej Charlotte,
Har sökt igenom er webbfiler utan att finna något som ska göra det ni skriver. Har även besökt webbsidan http://bondmoran.nu med 4 olika webbläsare utan att någon varning kommer eller att webbläsare eller dator hänger sig.
Kan inte reproducera det som ni skriver om. Kan inte heller finna att din sida ska kunna påverka andras datorer på det viset.
Med vänlig hälsning
Per Weirell, Support
Så jag kan inte göra mer tyvärr. Det verkar inte vara något fel på sidan trots allt. Men en annan här på svampguiden (eller om det var någon av er, kollade inte namnet) körde med Chrome istället för Explorer och då gick det bra.
Men det ska inte spela ngn roll enligt Loopia som testkört. Men det kan ju vara värt att testa. Chrome är ju mycket bättre och snabbare än Explorer i vilket fall som helst så varför inte ;-)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.