0 702 visningar

10 svar

INGET svampigt inlägg denna gången

Charlotte B

29 sep 2011 kl. 12:16

Hej goa svampvänner.
Denna gången har jag inte skrivit om svamp men jag vill lägga in en länk här i alla fall. Jag tycker det är ett viktigt budskap så jag hoppas ni ställer upp.

http://www.bondmoran.nu

Kram till er alla

0

Maric // Arlanda

29 sep 2011 kl. 12:57

Vet inte vad det är, men min dator får hybris varenda gång jag går in på din blogg.
Sen får jag stänga ner allt och starta om.

0

Markus

29 sep 2011 kl. 13:40

Samma här… Explorer slutar svara.

0

Maric // Arlanda

29 sep 2011 kl. 13:45

Pjihuuu, Då är det inte bara hos mig. Märklish.

0

Charlotte B

29 sep 2011 kl. 16:57

Va? Vad konstigt?? Är det bara när ni går in via den länk jag lägger här eller är det även när ni går in genom att skriva adressen??

Har inte hört någon som haft problem förutom ni två :-(

Snälla testa att bara skriva in bondmoran.nu och se om det blir likadant.

Jag har ju ny blogg nu med egen domän. Hade en gratisblogg innan med massa reklam och skit så jag skippade den.

Är det på den gamla eller nya ni har problem?

Isåfall måste jag kontakta webhotellet och kolla vad som är galet.

0

Charlotte B

29 sep 2011 kl. 16:57

Har ni båda explorer? kan ju vara bra att veta.

Men min dotter kör också explorer och hon har inga problem iof.

Men kan vara bra att veta ändå.

0

Birgitta Corbett

29 sep 2011 kl. 17:55

Fruktansvärd bild, får direkt ont i magen, men tankvärt.

0

Charlotte B

30 sep 2011 kl. 07:35

Till er som har problem med sidan:

Jag har varit i kontakt med Loopias kundsupport nu och fick detta svaret:

Hej Charlotte,

Har sökt igenom er webbfiler utan att finna något som ska göra det ni skriver. Har även besökt webbsidan http://bondmoran.nu med 4 olika webbläsare utan att någon varning kommer eller att webbläsare eller dator hänger sig.

Kan inte reproducera det som ni skriver om. Kan inte heller finna att din sida ska kunna påverka andras datorer på det viset.

Med vänlig hälsning
Per Weirell, Support

Så jag kan inte göra mer tyvärr. Det verkar inte vara något fel på sidan trots allt. Men en annan här på svampguiden (eller om det var någon av er, kollade inte namnet) körde med Chrome istället för Explorer och då gick det bra.

Men det ska inte spela ngn roll enligt Loopia som testkört. Men det kan ju vara värt att testa. Chrome är ju mycket bättre och snabbare än Explorer i vilket fall som helst så varför inte ;-)

0

Charlotte B

30 sep 2011 kl. 23:19

Ni som har problem, har ni alltid haft problem eller har ni kunnat se den tidigare?

När i så fall började det? Vilket var det sista inlägg ni läste?

Måste få rätsida på detta :-(

0

Elisabeth Jansson

1 okt 2011 kl. 00:32

Hurra nu funkar det!
Jag fick något konstigt meddelande att script körde långsamt och om jag ville fortsätta så skulle jag klicka någonstans,och så låste sig datorn,fick starta om,kom inte ut!

Vilken härlig blogg,ska läsa mer imorgon!

0

Charlotte B

1 okt 2011 kl. 00:42

Japp, det var facebooks gillaknapp som ställde till det. Alla andra webläsare fixar det men inte explorer.

Så jag tog bort den. Får lägga till den senare om det går att fixa bättre.

Välkommmen in i Bondmore-gänget… :-D

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone