0 760 visningar

21 svar

Johnny Depp i skogen!!!

Charlotte B

29 sep 2011 kl. 16:58

Nytt svampigt inlägg för er som hänger på.

http://www.bondmoran.nu

Hittade förresten mitt första ställe med svart trumpet idag på egen hand :-D Har plockat förut med en vän men denna gången hittade jag ett nytt själv. KUL!!!

0

Maric// Arlanda

29 sep 2011 kl. 17:06

Jag är ledsen, men det funkar ej för mig. Jag får stänga av hela datorn när jag loggar in på din sida.

0

Helena A

29 sep 2011 kl. 17:11

Tyvärr samma sak för mej och har så varit i flera dagar. Nåt på din sida gör att datorn hänger sej.

0

Birgitta Corbett

29 sep 2011 kl. 17:51

För mig funkar det fint!

0

Maric // Arlanda

29 sep 2011 kl. 17:56

Kan du då kopiera det hon skriver och sätta in här, så man får ta del av det.

0

Mikael i Norrköping

29 sep 2011 kl. 18:55

Undvik www . bondmoran . nu

Jag prövade siten via McAfee Secure Search (antivirusföretag), de fann många märkligheter.

0

Eleonora

29 sep 2011 kl. 19:02

Funkar bra för mig, och tycker det är jättebra det du skriver! Go on girl!

0

Carina i Piteå

29 sep 2011 kl. 19:15

Tyvärr hängde sig datorn och jag fick stänga ner den..du får kontrollera vad som är fel med din sida…

0

Charlotte B

29 sep 2011 kl. 23:43

Lustigt, en del verkar ha problem och en del inte alls. Men ska ta kontakt med webhotellet i morgon och se vad som kan vara fel :-(

/Ch

0

Birgitta Corbett

30 sep 2011 kl. 00:19

0

Birgitta Corbett

30 sep 2011 kl. 00:21

Fick bara med bilden och inte texten tyvärr.

0

Birgitta Corbett

30 sep 2011 kl. 00:23

Johnny Depp plockar svamp!!!
Postat september 29, 2011

Jag är ute i skogen och plockar svamp med Skräpfian. Trevligt trevligt. Men hon är ju lite… Ja vad ska man säga? Koko kanske?

Helt plötsligt utbrister hon:
-Oh my goood. Det luktar killparfym här!!
Hon tittar sig omkring och ropar:
- Johnny Depp, kom fram. Jag vet att du är där!

Suck. Vad har jag gjort för ont…

Texten till bilden!

0

svamptant

30 sep 2011 kl. 01:39

Om jag laddar sidan med Explorer går det åt skogen, men med Google Chrome går det lätt som en plätt.

0

Charlotte B

30 sep 2011 kl. 07:32

Hej igen.
Jag har haft kontakt med Loopia kundsupport nu och fick detta svaret:

Hej Charlotte,

Har sökt igenom er webbfiler utan att finna något som ska göra det ni skriver. Har även besökt webbsidan http://bondmoran.nu med 4 olika webbläsare utan att någon varning kommer eller att webbläsare eller dator hänger sig.

Kan inte reproducera det som ni skriver om. Kan inte heller finna att din sida ska kunna påverka andras datorer på det viset.

Med vänlig hälsning
Per Weirell, Support

Så tyvärr kan jag inte göra mer. Det verkar inte vara sidan det är fel på.

Lade ut frågan på ett annat forum där många läser mina inlägg och ingen där hade problem.

Himla mysko :-(

0

Åsa

30 sep 2011 kl. 09:38

Explorer funkar inte däremot Firefox och Chrome.

0

Charlotte B

30 sep 2011 kl. 11:56

Ok tack. Det verkar ju som om det inte är något problem med min sida i alla fall utan det är Explorer som har något knas. (ovanligt… nej. Jag dumpade explorer för längesedan, tycker alla andra är bättre men gillar själv bäst chrome).

0

Charlotte B

30 sep 2011 kl. 12:15

Har testat själv nu med Explorer och det hänger sig. Men chrome och firefox mm funkar fint.

Har skickat ett nytt mail till supporten.

0

Gina

30 sep 2011 kl. 13:49

Jag har Explorer och det funkar för mig. Har tidigare kört med Firefox.

0

Charlotte B

30 sep 2011 kl. 14:01

Åh, jag blir galen på detta :-( Supporten verkar inte hitta ngt fel heller. De säger att man ska uppdatera IE och Java men det hjälper inte :-( Verkar ju dock funka för en del även med Explorer men inte för alla.

Skiiiiit. Önskar jag var datanörd och kunde fatta det hela men jag är sååå kass på sådant.

0

Mikael i Norrköping

30 sep 2011 kl. 15:00

Hej Charlotte B,
en möjlighet som finns, är att använda en vettig gratistjänst på:

http://validator.w3.org/

W3C är ett konsortium av industrier och stater som stödjer siten, de är ok.

Man skriver in sin hemsidas adress i det vita fältet, och trycker på “Check”.

Fram kommer då en lista på det som kanske behöver lite översyn,

Du nämnde att ditt intresse inte ligger på teknikbiten,
men informationen man får fram vid testet,
kan kanske hjälpa din siteleverantör.

Jag hoppas att din sida snart är uppe i god form igen,
vänliga hälsningar från Mikael i Norrköping

0

Charlotte B

30 sep 2011 kl. 23:18

Tack så jättemycket, ska kolla det direkt.

Ni andra som har problem, har ni alltid haft problem eller har ni kunnat se den tidigare?

När i så fall började det? Vilket var det sista inlägg ni läste?

0

Charlotte B

30 sep 2011 kl. 23:32

NU SKA DET FUNKA!!! :-D

Det verkar vara facebook like knappen som ställt till det. Ska kolla om den går att lägga till på aannat vis än det jag använt.

Säg till om det hakar upp sig igen men det ska det inte göra

:-D

Tack för all hjälp alla!! Och framförallt Mikael i Norrköping. Tack vare ditt inlägg så löste jag det!!!

Har frågat runt på data-forum och word-press forum osv men har inte fått svar och så får jag hjälp på ett svampforum… haha
Så det kan bli!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone