Nytt svampigt inlägg för er som hänger på.
Hittade förresten mitt första ställe med svart trumpet idag på egen hand :-D Har plockat förut med en vän men denna gången hittade jag ett nytt själv. KUL!!!
Johnny Depp plockar svamp!!!
Postat september 29, 2011
Jag är ute i skogen och plockar svamp med Skräpfian. Trevligt trevligt. Men hon är ju lite… Ja vad ska man säga? Koko kanske?
Helt plötsligt utbrister hon:
-Oh my goood. Det luktar killparfym här!!
Hon tittar sig omkring och ropar:
- Johnny Depp, kom fram. Jag vet att du är där!
Suck. Vad har jag gjort för ont…
Texten till bilden!
Hej igen.
Jag har haft kontakt med Loopia kundsupport nu och fick detta svaret:
Hej Charlotte,
Har sökt igenom er webbfiler utan att finna något som ska göra det ni skriver. Har även besökt webbsidan http://bondmoran.nu med 4 olika webbläsare utan att någon varning kommer eller att webbläsare eller dator hänger sig.
Kan inte reproducera det som ni skriver om. Kan inte heller finna att din sida ska kunna påverka andras datorer på det viset.
Med vänlig hälsning
Per Weirell, Support
Så tyvärr kan jag inte göra mer. Det verkar inte vara sidan det är fel på.
Lade ut frågan på ett annat forum där många läser mina inlägg och ingen där hade problem.
Himla mysko :-(
Åh, jag blir galen på detta :-( Supporten verkar inte hitta ngt fel heller. De säger att man ska uppdatera IE och Java men det hjälper inte :-( Verkar ju dock funka för en del även med Explorer men inte för alla.
Skiiiiit. Önskar jag var datanörd och kunde fatta det hela men jag är sååå kass på sådant.
Hej Charlotte B,
en möjlighet som finns, är att använda en vettig gratistjänst på:
W3C är ett konsortium av industrier och stater som stödjer siten, de är ok.
Man skriver in sin hemsidas adress i det vita fältet, och trycker på “Check”.
Fram kommer då en lista på det som kanske behöver lite översyn,
Du nämnde att ditt intresse inte ligger på teknikbiten,
men informationen man får fram vid testet,
kan kanske hjälpa din siteleverantör.
Jag hoppas att din sida snart är uppe i god form igen,
vänliga hälsningar från Mikael i Norrköping
NU SKA DET FUNKA!!! :-D
Det verkar vara facebook like knappen som ställt till det. Ska kolla om den går att lägga till på aannat vis än det jag använt.
Säg till om det hakar upp sig igen men det ska det inte göra
:-D
Tack för all hjälp alla!! Och framförallt Mikael i Norrköping. Tack vare ditt inlägg så löste jag det!!!
Har frågat runt på data-forum och word-press forum osv men har inte fått svar och så får jag hjälp på ett svampforum… haha
Så det kan bli!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.