Vi kanske “ältar” för att vi tycker att bidragen från den seriösa Bengt är mångfalt bättre än det andra som han skriver ibland. Svårare än så är det inte.
Så Bengt “keep up the good work”. Du blir nog mycket mer uppskattad och respekterad om du håller dig på den mer seriösa sidan.
Tack alla kommentatorer, men jag är den jag är och tänker fortsätta att vara så. Jag vet att många uppskattar min mindre seriösa sida och att många blir negativt berörda. Det är samma fenomen som varje dag ältas i massmedia där kritiker har åsikter om s.k. humorprogram. Somliga sitter framför TV:n och våndas medan andra gapskrattar. Det är det som är humorns stora trauma, alla kan inte tycka likadant och tur är väl det.
Ni som upprörs rekommenderas att ta lite mindre allvarligt på livet ibland och helt enkelt ignorera det ni tycker är trams.
En annan skämtare här på forumet är Bo Reyer vars humor jag ibland uppskattar, ibland inte. När jag inte gör det öser jag inte galla över honom för det och det gör ingen annan heller vad jag har sett.
Keep on smiling och ta för er i den härliga svampskogen önskar
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.