Även om de hjälper till att sprida de otäcka älglössen så skulle inte jag vilja se våra vackra älgar försvinna ur våra skogar!
Blev inte mkt svamp idag men med tanke på tillfället till dessa kort så är jag otroligt nöjd med dagens skogstur:) Valde nu att nöja mig med att fota inifrån bilen…
Har tidigare fotat ifrån bilen men då har det alltid varit träd, grenar eller ris i förgrunden och älgarna har stått på längre avstånd. Förra helgen gick en stor älgtjur över vägen 4m framför bilen men då låg kameran hemma. De är riktigt stora när man ser dom på så nära håll:)
Fantastiska djur! Förrförra året körde jag bil i mörker och tjock dimma ute på landet. Fick en så stark känsla att jag måste stanna bilen. Sekunden efter kommer en hel älgfamilj gående strykandes mot grillen på bilen. Otroligt mäktig känsla och tur att jag är intuitiv (även mot Polisens radar).
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.