Kolla:
http://www.nvp.se/Nacka/Nacka/Plocka-svamp—ingen-picknick/
Mycket bra!
Håller han på så här kan han vinna över vår vän Klas J, i den ädla sportgrenen linsluseri 8=)
ja skall man vara med i någon tidning så skall man bo i närheten av sthlm, det bevisar att journalister är lata eller har dålig respeng. jag var mycket i tidningarna när jag jobbade på riksmuseet sthlm. mindre efter pensionering och att de måste hitta mej i Järna S.södertälje, för att inte tala om vad tyst det är nu när jag bor i V.Sörmland (Vingåker)
Jo om de här engångssingnaturerna tycker det är ok att kasta skit omkring sig så kanske jag skall upplysa dem om att på och i skit växer en massa olika svampar, skålsvampar, bläcksvampar osv, nyckla dem om ni kan. Jag är säker på att Franco kan en hel del av dem utantill och utan nyckel:))))
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.