0 238 visningar

6 svar

"JAS"

gunhild i Kåddis

20 okt 2011 kl. 17:40

har du någonsin funderat på att skriva en bok? Du skriver så fint om naturen och om annat som du upplever. Man riktigt känner sig delaktig när man läser om dina utflykter.
En bok som skulle vara till stor glädje för dem som inte längre kan ta sig ut på egen hand. Gärna illustrerad med dina fina bilder.
Strövtåg i naturen, vore väl en fin titel.

0

JAS

"JAS" Helsingborg

20 okt 2011 kl. 18:00

Det får bli ett projekt till pensionsförsäkringen då kanske och stort tack för supporten;)

0

JAS

Gula

20 okt 2011 kl. 18:42

Den boken väntar jag också på! Speciellt bilderna!! :-)

0

JAS

Kristina Västerbotten

20 okt 2011 kl. 21:41

Håller med Gunhild!

Läser dina inlägg med ett leende på läpparna och längtan ut i skog & mark blir starkare ;-)

De vackra bilderna förstärker dina naturbeskrivningar - så fortsätt med både foton & text!

0

JAS

klas jaederfeldt

20 okt 2011 kl. 21:44

gör gärna det, men jag lovar dej, det är inte så enkelt som man tror, jag sa aldrig mer efter tickboken,ändå blev det svampboken, men nu vill jag nog inte ha det jobbet en gång till

0

JAS

gunhild i Kåddis

20 okt 2011 kl. 21:54

Klas, tickboken är bra den har jag nästan läst sönder. Tack för den.

0

Klas

"JAS" Helsingborg

20 okt 2011 kl. 22:08

Helt rätt Klas, jag har det hela klart för mig och jag har försökt få några tidigare alster förlagda men blivit refuserad av ett flertal stora förläggare och jag har även tagit upp idén med en, typ svamp/naturbilderbok då det finns en uppsjö med bilderböcker med alla tänkbara husdjur, kläder och en hel massa saker som jag tycker strunt. Svaret blir i stort sett det samma från alla förlag och det lyder i klartext = Vem f-n vill titta på svampbilder???

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone