har du någonsin funderat på att skriva en bok? Du skriver så fint om naturen och om annat som du upplever. Man riktigt känner sig delaktig när man läser om dina utflykter.
En bok som skulle vara till stor glädje för dem som inte längre kan ta sig ut på egen hand. Gärna illustrerad med dina fina bilder.
Strövtåg i naturen, vore väl en fin titel.
Helt rätt Klas, jag har det hela klart för mig och jag har försökt få några tidigare alster förlagda men blivit refuserad av ett flertal stora förläggare och jag har även tagit upp idén med en, typ svamp/naturbilderbok då det finns en uppsjö med bilderböcker med alla tänkbara husdjur, kläder och en hel massa saker som jag tycker strunt. Svaret blir i stort sett det samma från alla förlag och det lyder i klartext = Vem f-n vill titta på svampbilder???
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.