Den gula vaxingen är väl oxå slemmig eller klibbig i hatten? Å andra sidan så kanske pappegojvaxing har lite glesare skivor än den gula och då kanske det lutar mer åt pappegojvxing än den gula, eller? Men jag ser inget grönt i köttet? Som vanligt svårt med bara bilder.
Hans M. har du kollat på min hemsida? Jag är normalt noga med att ta bra bilder, ta kollekt och få dem mikroskoperade av dem som kan sina saker, MEN dessa vaxingar har hamnat lite fel:( Jag hittade dem vid en exkursion på Kullens nationalpark med Kerstin Bergelin MEN jag har tyvärr blandat bilderna med kollekten och eftersom Kerstin har fullt upp med att kolla och ta hand om kollekten från Puggehattens senaste inventeringshelg så tänkte jag bra fråga här på forumet om någon kunde hjälpa mig med en gissning på respektive vaxingsbild så att jag fick en hint om var jag skall lägga dem. ;)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.