0 271 visningar

10 svar

Micke!

Jan A, Uppsala

23 okt 2011 kl. 18:03

när jag markerar att jag vill bifoga bilder så ändrar programmet detta till att jag inte vill - gång på gång på gång!

0

Michael Krikorev

24 okt 2011 kl. 19:30

Hej, jag har inte gjort några ändringar på hemsidan. Pröva att starta om datorn, eller med en annan webbläsare, se om problemet fortfarande kvarstår…

0

klas jaederfeldt

24 okt 2011 kl. 19:58

kanske är samma symtom som gör att jag bara kan lägga upp bilder via Firefox

0

Gula

24 okt 2011 kl. 20:13

Samma här!

0

BaWa

24 okt 2011 kl. 22:17

Jag kan lägga upp bilder med såväl IE som FF och Opera.

0

Tony S

24 okt 2011 kl. 23:13

IE tillsammans med Win7 spärrade på något sätt uppladdning av bilder, men Google Chrome funkar.

0

Jan A, Uppsala

25 okt 2011 kl. 08:12

Ni blandar ihop blåbär och bananer. Vad som hände mig - precis som jag sa - var (ev. är) att när jag togglade till “jag vill bifoga bilder” (eller hur det nu står) så ändrade programmet? detta tillbaka till “jag vill inte…”, gång på gång på...  Men jag har inte provat på några dagar nu - får kanske lust och tid igen, småningom ...

0

Michael Krikorev

25 okt 2011 kl. 15:40

Hej Jan, vad menar du med “programmet”? Det finns inget program, annat än din webbläsare (en webbläsare är iofs ett slags program).

Koden som hemsidan är byggd på har inte ändrats, så om det har fungerat för dig förr men inte längre, så beror det sannolikt på något av följande:
1 . Att du har bytt eller uppdaterat webbläsare
2.Att du har bytt eller uppdaterat operativsystem på din dator.

0

Jan A, Uppsala

25 okt 2011 kl. 15:56

Vi får väl se - jag är samma gamla stenåldersgubbe med samma, alltid väl fungerande stenåldersdator och d:o operativsystem. Inga nymodigheter här inte!...;) Om gubben fungerar väl är dock en helt annan fråga…
Din kod tyx iaf teoretiskt funka igen, så jag ska kanske göra ett skarpt försök, småningom.

0

Boris Uppsala

25 okt 2011 kl. 16:00

Jag använder Safari och det har hänt det som Jan har råkat för, efter flera försöl inså jag att det berode påatt jag glömde skriva mitt namn i rutun dš gick det utan

0

Jan A, Uppsala

25 okt 2011 kl. 16:13

Boris! Jag behöver inte skriva mitt namn - det “hamnar” där ändå;)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone