Ni blandar ihop blåbär och bananer. Vad som hände mig - precis som jag sa - var (ev. är) att när jag togglade till “jag vill bifoga bilder” (eller hur det nu står) så ändrade programmet? detta tillbaka till “jag vill inte…”, gång på gång på... Men jag har inte provat på några dagar nu - får kanske lust och tid igen, småningom ...
Hej Jan, vad menar du med “programmet”? Det finns inget program, annat än din webbläsare (en webbläsare är iofs ett slags program).
Koden som hemsidan är byggd på har inte ändrats, så om det har fungerat för dig förr men inte längre, så beror det sannolikt på något av följande:
1 . Att du har bytt eller uppdaterat webbläsare
2.Att du har bytt eller uppdaterat operativsystem på din dator.
Vi får väl se - jag är samma gamla stenåldersgubbe med samma, alltid väl fungerande stenåldersdator och d:o operativsystem. Inga nymodigheter här inte!...;) Om gubben fungerar väl är dock en helt annan fråga…
Din kod tyx iaf teoretiskt funka igen, så jag ska kanske göra ett skarpt försök, småningom.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.