0 345 visningar

7 svar

mera skogsstöd

Dieter Endom

16 feb 2012 kl. 14:42

Köper man detta Green Card USB går en del av köpesumman till “vi skogen” Samtidig stöttar man “UF” Ung Företagsamhet på JENSEN Gymnasium Södra.
Jag säkerhetskopiera alla mina svampbilder på dessa USB-minnen och kan ha dom i plånboken om jag vill visa bilderna någonstans. Jättebekvämt för mig samtidig stötta jag ungdomarna och gör en miljöinsats till.

http://www.greencard.n.nu/om-foretaget

0

Dieter Endom

16 feb 2012 kl. 14:47

glömde bif. bilden!

0

Lena M

16 feb 2012 kl. 17:01

Det verkar ju smart och vettigt , men vad är ” tjejerna ” i företaget, kokar kaffe :).

0

Irene A

16 feb 2012 kl. 17:26

Smart marknadsföring i alla fall..

0

Roland R.

23 feb 2012 kl. 18:05

Jag beställde två av dessa minnen idag. Perfekt för mina behov.

0

Konstigt

23 feb 2012 kl. 23:24

Jag kanske är blind men jag hittar inte det viktigaste, dvs hur mycket rymmer stickan? Jag vill helst ha minst 8 gig.
Är det så att uppgiften inte finns på hemsidan så anser jag företaget (killarna) vara skojare.

0

"JAS" Helsingborg

24 feb 2012 kl. 21:28

Så här skrev jag till dem.

“Hej!
Er produkt verkar helt ok MEN ni snackar en hel del om ert samarbete med olika miljöorganisationer? Ni har en flik med ”samarbetspartners” men där finns ingen miljöorganisation med!?
Jag skulle gärna köpa er produkt om jag fick veta och bekräftat vilka miljöorganisationer ni har så gott samarbete med !?!”

Jag glömde däremot att ställa den frågan som “konstigt” tar upp, utrymmesstorleken på kortet.

0

Konstigt

1 mar 2012 kl. 21:18

Hej JAS
Har du fått något svar än?

Ett förtydligande från min sida. Jag vill inte köpa grisen i säcken.

Exempelvis skulle jag aldrig köpa följande om jag inte fick ytterligare information.
Helt nya TV-apparater 2000:-
Helt nya datorer 2000:-
Det vore inte grannt att komma hem med ny tjock-tv för 2000 pix eller en ihopbyggd dator av nya delar med 125 MB internminne och 1 GB hårddisk och en tjockskärm. :)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone