Köper man detta Green Card USB går en del av köpesumman till “vi skogen” Samtidig stöttar man “UF” Ung Företagsamhet på JENSEN Gymnasium Södra.
Jag säkerhetskopiera alla mina svampbilder på dessa USB-minnen och kan ha dom i plånboken om jag vill visa bilderna någonstans. Jättebekvämt för mig samtidig stötta jag ungdomarna och gör en miljöinsats till.
http://www.greencard.n.nu/om-foretaget
Så här skrev jag till dem.
“Hej!
Er produkt verkar helt ok MEN ni snackar en hel del om ert samarbete med olika miljöorganisationer? Ni har en flik med ”samarbetspartners” men där finns ingen miljöorganisation med!?
Jag skulle gärna köpa er produkt om jag fick veta och bekräftat vilka miljöorganisationer ni har så gott samarbete med !?!”
Jag glömde däremot att ställa den frågan som “konstigt” tar upp, utrymmesstorleken på kortet.
Hej JAS
Har du fått något svar än?
Ett förtydligande från min sida. Jag vill inte köpa grisen i säcken.
Exempelvis skulle jag aldrig köpa följande om jag inte fick ytterligare information.
Helt nya TV-apparater 2000:-
Helt nya datorer 2000:-
Det vore inte grannt att komma hem med ny tjock-tv för 2000 pix eller en ihopbyggd dator av nya delar med 125 MB internminne och 1 GB hårddisk och en tjockskärm. :)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.