Jag syftade inte så mycket på “KLICKET” även om det så klart har en viss betydelse. Däremot så tycker jag att “GE EN GÅVA” går trögt, jag vet vad jag har gett i gåva och med tanke på det så kan det inte ens vara 20 st besökare här som gett bort en hundring eller så:( Just nu är det enligt besöksräknaren 120 besökare här på Guiden, en 20:ga var och det är 2400:- tänk vad en hundring skulle kunna göra. Jag utgår från att huvuddelen av besökarna på Guiden är folk som är intresserade av att vistas i naturen och då gäller det att vi hjälps åt på många sätt för att bevara den “LILLA” bit naturliga skog som finns kvar.
Politikerna verkar tyvärr inte bidra med så värst mycket eller rättare sagt inte ett barr :(
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.