Sista gången jag visar nått för er, en grupp nördar som hellre läser än lär, besserwissrar utan dess like, hade glömt hur tråkiga ni var, en generationsfråga tyvärr…startar snart min egena sbvampsajt för vanligt folk, där man vågar fråga och visa vackra saker, inte ett latiskt virrvarr och mikroskopliv, ledsen men jag klarar inte av er bittra fullständigt perfekta människor.Sorry!
! Tyckte det var roligt att du var tillbaka “svampstaff”, efter en rätt lång frånvaro så verkar du ändå vara som vanligt, “på hugget”:).
Varför du nu fattat humör begriper jag inte och i mitt tycke så tillhör inte dessa bilder de bästa som du åstadkommit Men ett fint fynd har du som vanligt gjort. Till er som tycker att det är mycket mykologitjafs och latinska namn så är det väl helt i sin ordning, för hur skulle ett forum som behandlar svamp annars se ut och värka. latinska namn är ju globalt användbara och om man vill veta något om svamp handlar ju om läran om svampar alltså “mykologi”.
För er som söker något enklare eller vardagligare så rekommenderar jag http://www.facebook.com/myxomyceten#!/groups/142486865782566/
Vi är många från svampguiden som oxå är med där.
Hoppas nu inte Annika R. blir sur på mig när jag kallar “Svampplockarna” för lite enklare;)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.