0 395 visningar

9 svar

om någon

klas jaederfeldt

13 aug 2012 kl. 09:00

undrar hur jag ser ut, så plockar jag svamp tillsammans med Per Morberg i hans matprogram i TV 4 i kväll 13/8 vid halvåttatiden
det är en repris som gått hur många ggr som helst snart

0

mumrik

13 aug 2012 kl. 18:59

Ha! Det är ju om en halvtimme. Ska jag titta på.

Säljer du fortfarande Tickboken på CD förresten?

0

Mikael

13 aug 2012 kl. 19:13

Nej för fes .. (nånting)igen. Det ska vi inte glömma. Har sett det tidigare, men det att värt att se igen :)
Fint Klas!

0

klas jaederfeldt

13 aug 2012 kl. 20:16

ja, jag säller fortfarande tickboken på CD

0

Boman

13 aug 2012 kl. 21:00

Såg er, men ogillar kocken av nån anledning. Repris var det visst oxå

0

Fredrik S.

13 aug 2012 kl. 21:02

Hörde jag rätt att du sa att du tycker Karljohan är smaklös, och att det kanske är nåt fel på din smak, Klas? Det var mycket surr kring TV:n, så jag hörde inte riktigt.

0

Per-Erik

13 aug 2012 kl. 21:06

Hej Klas! Har du något svar på min fråga “Vilken kremla”? som jag lagt upp i forum.

0

fredrik

klas jaederfeldt

13 aug 2012 kl. 22:55

jo du hörde rätt, jag känner absolut ingen smak av karl johan, alla säger att den är så jättegod, jag blir så avundsjuk

0

per-erik

klas jaederfeldt

13 aug 2012 kl. 22:58

jag tycker att den liknar en sillkremla, den som man kan hitta vid tallar

0

Klas

Fredrik S.

14 aug 2012 kl. 15:40

Tyckte väl att det var så du sa.

Jag känner smak av den, men begriper samtidigt inte vad som skulle göra den så alldeles särskilt delikat. Så kanske är det också nåt fel på mitt smaksinne.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone