Hej!
Den här torken verkar superbra.
Maila till dem och kolla var de köper sitt metallnät,man kunde välja metall eller plast!
http://www.kvarnagard.com/index.php/gardens-varor/vara-produkter/13-svamptork
Det var så jag hade tänkt mig. Bara en vanlig bordsfläkt.
Bestämde mig ivf för att åka till Siba och kolla på torken idag. Bara det inte börjar regna - cyklar. Jag är sugen på att testa att torka annat än svamp och göra eget torrkäk. Känns den för plastig efter ett tag så får jag väl se det som lärpengar. Billigt sätt att få prova i varje fall.
Så ska man ha en värmefläkt som ska vara klassad för att klara att gå i tid och otid, så sticker priset ändå iväg.
Eller så väljer man en billig värmefläkt och har en ökad brandrisk.
Personligen har jag kört med passiv torkning på nylon. Men det blir allt inköp av en evermat framöver. Så hoppas vi att den kommer fungera de närmaste 40 åren, som det verkar gjort för flera andra (då blir det en kostnad på ca 66:-/år för en evermat).
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.