Hej Linn!
Ja, det stämmer, i vår förening har vi mycket “skoj för oss” med utflykter varje lördag under höstmånaderna. Jag förstår att du tycker att det är långt till vara samlingsplatser, dock har vi medlemmar som bor i ditt närområde, samåka kanske vore något? Jag känner inte till någon svampförening i norrort.
Hej igen Linn! Som du kanske sett på vår hemsida så har vår förening svamputställning i Nationalparkernas hus i Tyresta By, Haninge till helgen 1-2 september. Dit kommer också Pelle Holmberg och leder en utflykt. Du är välkommen dit, så får du träffa medlemmar från vår förening, se utställningen och vandra i fina svampmarker. Den 2 september är det “Svampens dag”.
Häpp. Allt kul ska hända samtidigt. 1 sep kommer Nathalie till Örebro och pratar om hennes projekt. Ett projekt som jag sponsrar: http://paradiseforest.net/index-s.htm
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.