Jag som började gräva i jorden som ettåring och har hållit på sedan dess, började springa i skogen i stort sett i samma ålder har ätit bär och svamp sedan dess, det blir 58 år nu och jag mår utmärkt. Jag tror att jordbakterier är bra i alla fall de som är bra ;) Du kan nog sluta oroa dig, men det är ju min personliga åsikt.
Men se upp för alla kemikalier i alla de köpta produkterna du omger dig med varje dag och alla tillsatser i maten från livsmedelsindustrin:(
Det skiljer nog på var de där bakterierna är. Hamnar de i levande form i tillagad mat, ljummen och fin, så växer de snabbt och kan ge problem.Varför enlighet i kök är ett måste. Noja inte annars över bakterier, utan dem skulle vi dö, tillsatser och kemikalier runt oss är betydligt värre.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.