SussieH
21 sep 2012 kl. 20:46
Hej! Är “reservmatte” i tio dagar åt tre små söta vovvar. Dock så är jag lite orolig: Släppte ut dem på gräsmattan hemma där hundarna vanligtvis bor och såg då en hel del svampar i gräsmattan. Hundarna käkar en del gräs och möjligheten finns ju att en och annan svamp har slunkit ner i magarna. Bifogar bilder på de svampar jag hittade denna gång (har rensat bort all svamp som jag sett). Är Tacksam för snabbt svar.
MVH //
kan mycket väl få för sig att äta svamp, de smakar ju på allt möjligt precis som små barn. Hoppas någon här kan identifiera svamparna på din bild, jag kan tyvärr inte. Vad bra att du har rensat bort all svamp du hittat, man har inte en chans att bevaka valpar varje bråkdels sekund.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.