Hej Birgitta. har predcis smällt i mig en panna caesare och finner till min förtjusning en tråd här om densamma! Jag fräste på den lite i komben olja och smör. halvägs la jag till en rejäl klyfta hackad vitlök. Persilja sägs funka bra men det hade jag ingen. Vidare enl tips jag fick vid googling hällde jag bara det hela från stekpannan på ett vitt rostat bröd. Påminde inte riktigt om något annat jag ätit men gott var det. Ryktet är inte helt oförtjänt. Detta var färsk svamp och jag ser att dina är torkade, men det borde väl funka med blötläggning.
Hej Dieter, ursäkta dröjsmålet. Flugsvampen flögs hit från Bulgarien tillsammans med en pall Boletus. Jag gjorde ett test med import av färsksvamp.
Synd att jag inte såg din fråga genast för vi upptäckte någon dag senare att det blivit mögel i lådan så vi slängde 2-3kg
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.